Livrare si Politica de Retur

LIVRARE SI POLITICA DE RETUR

Produsele MIYU sunt livrate catre dumneavoastra oriunde in Romania. Veti fi atentionat prin email de livrarea produselor comandate. Livrarea produselor se va realiza prin curier la adresa indicata in formularul de comanda.

Costul livrarii pentru coletele trimise in Romania este 23 lei pentru comenzile in valoare mai mica de 800 lei. Pentru comenzile ce depasesc 800 lei, transportul este gratuit. În cazul în care un produs nu vi se potriveşte sau nu sunteti mulţumit de acesta, aveti dreptul de a returna produsul în termen de 14 zile de la primirea acestuia, cu excepţia cazurilor în care acest termen este prelungit în mod unilateral de către www.miyu.ro pentru produsul respectiv. In prealabil, intr-un termen de 10 zile de la primirea comenzii, va rugam sa ne instiintati, prin email pe adresa contact@miyu.ro. Plata contravalorii returului urmeaza sa fie achitata de www.miyu.ro in 14 zile de la receptia produsului returnat.

Politica de returnare Miyu se supune dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client.

Adresa la care trebuie returnat coletul este: Bulevardul Brailei, Nr. 31, Mun. Focsani, Jud. Vrancea.

Plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre dumneavoastra, in baza informatiilor furnizate in formularul de retur.

In cat timp mi se livreaza produsele?

1. Produsele cu marca DESIGNED by MIYU se livreaza intr-un termen de 2-5 zile lucratoare.
2. Produsele cu marca Imperial, Dixie, Vicolo, Motel, Roberta Biagi, Souvenir, King Kong, MariaGrazia Panizzi, Mangano, Gil Santucci, Hanny Deep si Babylon se livreaza intr-un termen de 1-2 zile lucratoare.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele pentru a putea fi returnate?

1. Clientul MIYU poate returna produsele in urmatoarele situatii:
A) Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site 
B) Coletele ce prezinta deteriorari severe
C) Produsele ce au fost livrate gresit 
D) Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate 

2. „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014. 

3. Clientul este obligat sa notifice MIYU, intentia sa de a returna produsele achizitionate, printr-o comunicare scrisa (e-mail: contact@miyu.ro) in termen de maximum 10 zile calendaristice de la primirea produselor.

4.Clientul este obligat sa notifice MIYU, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

5. Clientului care a notificat MIYU, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la MIYU in maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, in caz contrar MIYU considerand cererea nefondata/invalida.

6. Clientul MIYU nu poate returna produsele achizitionate, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
A. Nu a notificat in scris la adresa de email: contact@miyu.ro, in termen de 10 zile calendaristice.
B. Nu a trimis returul in termen de 14 zile calendaristice la adresa Strada Brailei, Nr.31, Municipiul Focsani, Judetul Vrancea, Cod postal: 620122.
C. Produsele prezinta urme de uzura, deteriorari, modificari, mirosuri nespecifice, lipsa/deterioare etichete.
D. Produsele nu sunt trimise in cutia originala (cutia trebuie sa fie trimisa intr-un ambalaj protector ).

7. Inainte de predarea la curier, trebuie sa introduceti FORMULARUL DE RETUR in colet, semnat si completat.

8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client 

Doresc sa shimb produsul cu o alta marime / alt model. Cum procedez?

Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta marime/model, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa contact@miyu.ro. Va rugam sa specificati foarte clar numarul comenzii, numele si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.

Daca modelul dorit nu mai este in stoc, va puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dvs sau restituirea sumei de catre noi. Produsele ce se vor a fi schimbate vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate. Produsele se vor returna in cutiile originale, ambalate corespunzator cu materiale de protectie ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator ( legea 249/2015, art 16(8) ). Produsul nu este primit daca este deteriorat, are urme de uzura/ purtare, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

In cat timp primesc banii inapoi?

Contravaloarea marfii va fi restituita in termen de 14 de zile calendaristice din momentul preluarii produselor returnate. 

Cine plateste transportul returului? 

Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Returul produselor se va face printr-o companie privata de curierat, nu prin Posta Romana. Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ).


Produs adaugat cu succes in cosul de cumparaturi
Cantitate:
Total:
Exista in cos 0 articole. Exista 1 produs in cos.
Valoarea produselor comandate :
Valoarea transportului:  A fi determinat
Total:
Continua cumparaturile Finalizeaza cumparaturile