Livrare si Politica de Retur

                                                  LIVRARE SI POLITICA DE RETUR/SCHIMB

 

 LIVRARE

 

Produsele MIYU sunt livrate catre dumneavoastra, prin curier (FAN Courier), oriunde in Romania, la adresa indicata pe formularul de comanda.

  •          Produsele LIMITED EDITION se expediaza in 24/48h de la receptionarea comenzilor, exceptie facand doar cele plasate sambata si duminica. Acestea sunt prelucrate si transmise catre dumneavoastra, in urmatoarele zile lucratoare;
  •          Produsele realizate in Atelierul MIYU ce nu se afla pe stoc si necesita a fi realizate in baza comenzilor, se expediaza in maxim 5 zile.

Imediat ce coletul cu produsele comandate este predat reprezentantului firmei de curierat, veti primi o notificare pe email. In urmatoarele 24/48h coletul va ajunge la dumneavoastra. In situatii exceptionale si independente de vointa noastra, pot exista intarzieri neprevazute de care MIYU nu se face responsabila.

Costul livrarii pentru coletele trimise in Romania este de 23 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 800 lei si pentru care adresa de destinatie se afla in localitati unde firma de curierat( FAN Courier) are sedii. In cazul in care adresa la care solicitati livrarea este in afara acestei arii, costul transportului este de 37 lei, tarif fix.

*Comenzile achitate cu cardul, ce nu depasesc 800 lei, beneficiaza de tarif de transport  unic de 23 lei, independent de localitatea de destinatie.

*Comenzile ce depasesc valoarea de 800 lei beneficiaza de transport gratuit.

 

                                                                                 ***

 

În cazul în care un produs nu vi se potriveşte sau nu sunteti mulţumit de acesta, aveti dreptul de a returna/schimba, în termen de 14 zile de la primirea acestuia. In prealabil, va rugam sa ne comunicati intentia de returnare sau schimb, prin email, pe adresa contact@miyu.ro. In cazul unui retur, plata contravalorii acestuia, urmeaza sa fie transferata in contul dumneavoastra, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului returnat.

Politica de returnare Miyu se supune dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client.

Adresa la care trebuie returnat coletul este: Bulevardul Brailei, Nr. 31, Mun. Focsani, Jud. Vrancea.

Plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre dumneavoastra, in baza informatiilor furnizate in formularul de retur.

 



RETUR

 

„Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014. 

 


* Clientul va notifica MIYU cu privire la intentia sa de a returna produsele achizitionate, printr-o comunicare scrisa (e-mail: contact@miyu.ro).
* Clientului care a notificat MIYU, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire, vor fi returnate la MIYU in maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, in caz contrar MIYU considerand cererea nefondata/invalida.

 Clientul MIYU nu poate returna produsele achizitionate, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
A. Nu a notificat in scris la adresa de email: contact@miyu.ro;
B. Nu a trimis returul in termen de 14 zile calendaristice la adresa Bulevardul Brailei, Nr.31, Municipiul Focsani, Judetul Vrancea, Cod postal: 620122.
C. Produsele prezinta urme de uzura, deteriorari, modificari, mirosuri nespecifice, lipsa/deterioare etichete.
D. Produsele nu sunt trimise in cutia originala (cutia trebuie sa fie trimisa intr-un ambalaj protector ).


* Inainte de predarea coletului la curier, FORMULARUL DE RETUR va fi introdus in colet, semnat si completat.

 

!!! Produsele realizate la comanda, dupa specificatiile clientului (dimensiuni personalizate, modificare model), conform Art.16, punctul C, OUG 34/2014 cu modificarile ulterioare, sunt exceptate de la dreptul de retragere/returnare/ schimb.

 

 

 SCHIMB

 

Clientul va transmite, prin e-mail, intentia sa de a-i fi inlocuite produsele achizitionate, iar acestea trebuie sa intre in posesia MIYU in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

 

Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta marime/model, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa contact@miyu.ro. Va rugam sa specificati  numarul comenzii, numele dumneavoastra, codul produsului pe care il doriti la schimb si marimea acestuia. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil, cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dvs sau restituirea sumei de catre noi.

  1.      In cazul in care produsul dorit la schimb este disponibil, fie in stoc, fie se poate realiza in atelier, veti primi confirmarea acestui fapt pe email sau telefonic;
  2.      Trimiteti catre noi coletul cu produsul ce doriti sa fie inlocuit;
  3.      Receptionam coletul, ne asiguram ca produsul este conform si ulterior, in functie de disponibilitate, transmitem catre dumneavoastra noul produs.

Produsele ce se vor a fi schimbate vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate. Produsele se vor returna in cutiile originale, ambalate corespunzator cu materiale de protectie ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator ( legea 249/2015, art 16(8) ). Produsul nu este primit daca este deteriorat, are urme de uzura/ purtare, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

PLATA TRANSPORTULUI PENTRU RETUR/ SCHIMB 


Cheltuielile de returnare/schimb a produselor sunt suportate de catre cumparator.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Returul produselor se va face printr-o companie privata de curierat, nu prin Posta Romana. Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8)).


Produs adaugat cu succes in cosul de cumparaturi
Cantitate:
Total:
Exista in cos 0 articole. Exista 1 produs in cos.
Valoarea produselor comandate :
Valoarea transportului:  A fi determinat
Total:
Continua cumparaturile Finalizeaza cumparaturile